Zarobki z Kryptowalut UK: Czy warto zacząć handlować kryptowalutami w 2018?

Kryptowaluty: Handel Bitcoin w UK

Jak kupic Bitcoin w UK 2018
Bitcoin: Cyfrowe Złoto

Zacznijmy od tego, że kryptowaluty to baaardzo zawiły temat i wiele osób czyhających na szybki zarobek może po prostu stracić swój kapitał. Odwrotnie do zamierzonego celu, zamiast zarabiać na kryptowalutach, możemy po prostu utopić nasze ciężko zarobione funty! Przestrzegam nowicjuszy od ładowania pieniędzy 'na ślepo', bo raz, że giełdy kryptowalut znikają z powierzchni Ziemi w mgnienia oku a dwa, to nigdy nie mamy pewności czy po prostu uda się nam wyjść obronna ręką z tej cyfrowej inwestycji.
Ale o tym za chwilę...



Kup pan Bitcoina za Funty czyli: co, gdzie i za ile?!


Kurs Bitcoin na dzień dzisiejszy wacha się w granicach £12,000 za sztukę. Tak, całkiem serio - niesamowitym jest fakt, że ludzie są zdolni zapłacić połowę średniej brytyjskiej ROCZNEJ pensji za nienamacalną walutę, która istnieje tylko w wirtualnym świecie. Ale żyjemy w 2018 roku, więc takie mamy realia - i na tych kryptowalutowych realiach (tudzież SPEKULACJACH) miliony ludzi na całym świecie zarabia obecnie pieniądze. Musimy się z tym pogodzić.

Napomnę również na wstępie, że polskie giełdy kryptowalut nie przyjmują transferów w funtach (GBP), więc albo przelejemy pieniądze przez serwisy typu Azimo lub TransferGO, tudzież możemy użyć brytyjskiego banku w którym mamy konto, ale w obu przypadkach musimy liczyć się z przewalutowaniem funtow (czyoczywiście innej waluty która prześlemy) na złotówki. 

PS. Polski BitBay pozwala nawet przesłać pieniądze z polskiej sieci sklepików Żabka

Serwisy do przesyłania pięniedzy typu wyżej wspomniane Azimo, oszczędzi nam napewno dobre kilka (kilkadziesiąt funtów), a nasz bank nie będzie wiedział, że przesyłamy pieniądze na giełdę kryptowalut. Jest masa przypadków, że pieniądze przesyłane na takieg giełdy są blokowane przez brytyjskie banki, według których kryptowaluty są niebezpieczne, używane głównie przez terrorystów i do prania brudnych pieniędzy. 

Jak mawia STARE powiedzenie, w każdej historii jest ziarenko prawdy, ale akurat wiekszość z tych rzekomych nielegalnych aktywnośći jest po prostu wyssana z palca a banki w UK (tak jak i w Polsce i wielu innych krajach!) po prostu blokują nasze fundusze powołując się na zapiski prawne. W ostatnich miesiącach było też wiele przypadków całkowitego, bezpodstawonego ZAMKNIĘCIA kont przez brytyjskie banki podejrzące przyszlych bitcoin'owych milionerow o nielegalne aktywność. Oczywiście, są to narazie skrajne sytuacje, ale musimy mieć to na uwadze zanim zaczniemy się bawić w handel cyfrowymi walutami. W Polsce sytuacja ta wygląda dużo gorzej, wiele banków ostatnim czasy po prostu zamyka konta użytkownikom giełd kryptowalut bez podania przyczyny, odnosząc się do wzmianek na temat prania brudnych pieniędzyprzez serwisy kryptowalutowe. 


Giełdy kryptowalut, którą wybrać by nie stracić?


zakup bitcoin anglia bitbay
Katowicka giełda BitBay

Jeśli już zdecydowaliście się na małą inwestycję i zanurzenie w świecie bitcoina i innych walut cyfrowych, to macie do wyboru zakup twarzą w twarz (tzw 'face-to-face' np. przez serwis localbitcoins), zakup z kantorów online oraz wszelkiej maści giełdy. Ale dla kompletnych laików, którzy tylko chcieliby się zaznajomić z tematem (lub też ulokować trochę zbędnej gotówki), poleciłbym jednak zakup i obracanie na giełdach. Są ich setki, ale wiele z nich pozostawia wiele do życzenia, wiec skupie się na dwóch z których sam korzystam i które mają dobra opinie.
Pierwszą na ruszt wrzucimy napewno lidera polskiego rynku, czyli BitBay.net
Szczerze uważam ją za znakomitą giełdę do obracania kryptowalutami dla początkujacych.
Na BitBay bez problemu wyślemy pieniądze które po przewalutowaniu na złotówki możemy użyc do dalszego handlu bitcoinem i innymi walutami (wszystkie kryptowaluty poza Bitcoin nazywamy altcoins, czyli po prostu alternatywnymi monetami) dostępnymi na platformie.

Jak już wspomniałem powyżej, również polski rząd wymaga by giełdy kryptowalut sprawdzały tożsamość swoich użytkowników, także będziemy zmuszeni zweryfikować swoją tożsamość za pomocą skanu dowodou osobistego bądź też paszportu by w pełni móc się cieszyć z tego co oferuje nam giełda BitBay (i praktycznie 99% innych giełd tego typu).

Giełda ma bardzo przejrzysty layout, więc nie trudno będzie nam załapac o co chodzi przy kupnie pierwszej waluty cyfrowej na tej popularnej polskiej giełdzie. Giełdę polecam też ze względu na fakt, że prowadza bardzo przejrzystą polityke wobec klientów, maja prawdziwa siedzibe w Katowicach (a nie jak wiele giełd-krzaków które chowaja się pod przykrywką w rajach podatkowych!), świetny support i co ważne nie giną z niej pieniadze, co ma miejsce na wielu polskich jak i zagranicznych giełdach.

PS. Rejestrując się na BitBay przez TEN LINK otrzymam małą prowizje. Dzięki!

BARDZO WAŻNE: Bez względu na poziom zaawansowania, od razu po zalogowaniu na giełde, musimy włączyć tak zwane DWUSKŁADNIKOWE UWIERZYTELNIENIE, które pomoże uchronić nam nasze środki w razie gdy ktoś przejmie nasze hasło. Poniżej instrukcja obsługi, która być może uchroni was przed finansowa katastrofą! ;-)



Bez powielania co już zostało świetnie wytłumaczone przez obsługę giełdy, odsyłam do poniższych poradników:





Binance, czyli azjatycki potwór kryptowalutowy

giełda kryptowalut binance rejestracja
Azjatycka Bestia, giełda Binance
Drugą z giełd które chciałbym polecić, jest azjatycka giełda Binance, na której co prawda nie możemy handlować w parach z REALNYMI walutami (tzn. NIE kupimy dla przykładu Bitcoina za Dolary czy Euro), ale mamy do wyboru setki par kryptowalut, którymi możemy operować. Cyfrowe waluty kupione na przykład na polskim BitBay'u bez problemu przelejemy na binance, gdzie już możemy nimi do woli dysponować.

Giełda ma bardzo dobra płynność, czyli ruch na niej jest wystarczający (obecnie prawie 6 MILIARDÓW DOLARÓW OBROTU DZIENNIE), by nasze tranzakcje przebiegały szybko i bez wiekszych opóźnień. Mimo rozmiarów, giełda dziala zadzwijająco szybko (jak na swój rozmiar, oczywiście polski BitBay może wydawać sie szybszy, ale jednak ruch na giełdzie jest dosłownie tysiące razy mniejszy niż Binance).

Dużym plusem tej chińskiej giełdy jest fakt, że możemy bez weryfikacji wypłacać do wartośći 2 Bitcoinów dziennie (czyli szacunkowo ponad 100,000 złotych/24 tysiące funtów na dzień dzisiejszy), co dla zwykłego zjadacza krytowalutego chleba (:)), jest naprawde sporą kwotą - notabenne chyba dla 99% populacji jest to niebagatellna suma pieniędzy, choć mogę się mylić...

Dodatkowo, muszę napomnąć, że serwis Binance pobiera bardzo, ale to bardzo niską prowizję od tranzakcji, a jest to tylko 0.1% (niektóre giełdy potrafia zabrać nam nawet i 2%, co może nie wydawać sie sporą kwotą, ale jeśli robimy wiele tranzakcji w ciągu dnia, może się okazać, że oddajemy sporo pieniędzy na poczet tych prowizji!)

W porównaniu do innych serwisów tego typu, to naprawdę bardzo korzystna oferta i warto skorzystać z jej usług, póki nie prowizje są tak niskie jak obecnie.
Dodatkowo, jeśli chcemy obniżyć prowizję Binance o 50% wystarczy po prostu zakupić ich własną kryptowalutę kryjąca się pod tajemniczą nazwa BNB, jeśli tylko mamy odpowiednia ilość BNB na koncie, to prowizja będzie pobierana z tejże waluty a my dostaniemy 50% rabat. 

Giełda Binance jest ostatnio na tyle popularna, że ze względu na napływ nowych użytkowników (grubo ponad milion handlujących), ostatnio zmuszona została do zablokowania rejestracji

UPDATE: Obecnie Binance wznowiło już (zapewne TYMCZASOWO) rejestrację dla nowych użytkowników, aczkolwiek wszystkie znaki na niebie i kryptowalutowej Ziemi wskazują, że taka blokada możę nastąpić ponownie w niedalekiej przyszłości. Polecam rejestrować sie póki taka możliwość istnieje!

PS. Zarejestrować sie na binance możesz klikajać TEN LINK (otrzymam małą prowizje jeśli wpłacisz tam swoje kryptowaluty).


CDN...

SPRAWDŹ RÓWNIEŻ


Zarobki w Anglii

2 komentarze:

  1. Cenne uwagi. Powiem tak - kusi! Ale jakoś nie widzę siebie topiącego swoje pieniądze w czymś, czego namacalnie doświadczyć nie mogę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. W Bitocoin teraz niezbyt opłaca się inwestować bo osiągnął już za duży próg, więc wydać na niego teraz by trzeba niezłą kwotę. Można jednak rozejrzeć się na jakimiś nowymi krypto walutami, dobrze rokującymi na przyszłość.

    OdpowiedzUsuń